Majus 23 (hetfo)

2011.05.23. 22:54

 Az van, hogy alakulnak a dolgok....eladtam a szobam, plusz meg kertem 1 het lakbert....a srac mar be is koltozott szombaton, en meg felkoltoztem az 1. emeletre egy 6 negyzetmeteres szobaba erre az 5 napra....elindult penteken a leaving party season, eloszor a munkatarsakkal kezdtunk penteken delutan 4tol hajnali 4ig.....5.30 kor keles szombat reggel melo....fcuking hell.....konkretan az is volt....delutan haza 1 ora alvas, jon a srac, koltozes az emeletre 12 es fel perc alatt.....barbecue a kertben, leaving party a lakotarsakkal....1sor,2sor,4sor nem sor.....de sorre bor barmikor....utana ivos jatek....ez egy konkret tarsasjatek, minek is a neve "What the f~ck".....hajnalban lefekvos, vasrnap reggel kelos....megjelent az elso szarkalab a szemem alatt....nem baj utolso nap tulelem, kaptam 3 szolgat aznapra, szal nem csinaltam semmit, csak supervisoltam a temat....igy kellett volna lennie mindig is but no worries mate....:) szal 3kor vegeztem, irany a kolumbia connection kinect party......1ora alatt vegem lett....izomlazam van....ejfelre otthon.....12 ora alvas.....jot tett....voltam ma bent leadni az egyenruhat, szekrent, kartyat stb....utolso ping-pong tournament Miroval.....agyonvert, mert nem voltam pissed off, csak ugy vagyok ja, ha dolgozom....ugyanis minden ebedszunetben toltunk 30 percet, de akkor mindig fel voltam huzva a melo miatt es csak a csuszak, meg a lecsapas, meg az ace.....never mind....ingyen ebed megvolt bent....imadkoznom kell,hogy szerdan megkapjam a fizetesi csekkem, ha nem akkor csutortok lesz, amikor mar nem vagyok itt....ergo nem tudom mi lesz.....szal rimankodtam, hogy probaljak mar meg odadni 25en, maximum 3perc kitolteni egy csekket 1300 fontrol es nem szeretnem otthagyni....koszi....tegnap ott olt az Arsenal, de mar nem ismerek senkit onnan, de azert Arsen Wengert felismertem.....csutortokon jon a Barca a BL dontore, nana, hogy nalunk szallnak meg, nana,hogy nem leszek ott....aaaaaaa......kar Messiert....egy fotora jo lett volna....de en mar ha minden jol megy Amszterdamba fogok kavezni.....Soma holnap reggel indul, es bizik a sikerben, na meg a stopban es remelhetoleg 26ikara odaer.....hopefully....szal getting close to Eastern Europe where the little Tomi was born....Apparently in 8 days but you never know, dont ya?...cheers mate

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr622927522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása