Majus 26 (koran reggel)

2011.05.29. 12:30

 A repulon ulve Amszterdam fele, meg mindig luktet bennem a tegnap esti sambuca parti, az utolso leaving partim.....hianyozni fog London, barmilyen is volt a kapcsolatunk....az utolso 3 honap mar tetszett....egyre tobb fellas.....egyre tobb go out......de most elhagylak London....repulok Amszterdamba......visszaemlekezve arra a 36 sambuca shotra amivel megjelent a pincer srac 5unkre.....en nem akartam.....en hazaakartam erni 9re, hogy elbucsuzzak a lakotarsaktol, de nem......fel1 lett belole......hazaerve a tukorre felirva kaptam a bucsu feliratot a lakotarsaktol......elvezd Amszterdamot es a hazautat hazafele.....goodbye.....szep eletet....sosem fogom oket tobbet latni....furcsa erzes ez, de mar kezdek hozzaszokni......eppen felkellt a Nap.....de ezert erdemes elni......kozben Paul Kalbrenner szol a fulemben, mikozben hollandul mondjak, hogy mit kell csinalni, ha bezuhannunk a tengerbe, de mar nem erdekel......kozben  kiszamoltam,hogy ez lesz a 23ik felszallasom az elmult 2 ev alatt, ami relative sok egy magyar szamara......de nekem  mar nagyobb stressz lesz felszallni a 61es villamosra, mint egy masik repulore......(mert nem lesz jegyem).....erzem a Napot, erzem Kalkbrennert, erzem, hogy 4napig eszmeletlen leszek Amszterdam utcain, erzem, hogy hianyozni fog London, meg a cimborak, erzem,hogy szerencses vagyok, hogy fel tudtam szallni, mert holnapra London egy  hamutal lesz, amit 1 hete senki nem uritett ki .....de emellet erzem,hogy egy 36 napos cefre hordonak is kellemesebb szaga van, mint nekem  most, erzem az ingert, hogy kitegyek mindent a gyomrombol......nem folytatom tovabb, mert az mar piros karikas sztori....szal nem aludtam, mert amugy is 2kor kellett volna kellni es nem akartam elaludni, szal a transzferen hunytam 34 percet, aztan bevagtam egy kavet  800 Ft, sajnos hozzaszokik az ember,hogy 1500 Ftert eszik egy elbaxott sajtos szendvicset, hogy dragan issza a KV-t es ha meg hivja a cimborakat 1 korre az tuti 10.000 Ft folott lesz......Na, de vissza a valosagba a 120 nettoba, nem lesz itt jomod....:).....4nap mulva jelentkezem, amint felebredtem a komabol.....ja es a repulesi ido konkretan 34 perc volt......amugy az easyjet eleg  popec, a malevot azt tuti veri, na meg a tobbi fapadot is......cheers mate...take care....

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr872940655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása