Majus 11 (szerda)

2011.05.11. 21:46

 Jottek ma a borondomert, beleraktam mindent, hetvegere mar otthon is lesz.....en is lehetnek mar a borond helyeben....matol hetfoig szabadsag, de azert jarok rendezvenyezni, ahogy tegnap is rugby dijatado....kar,hogy nem ismertem senkit, de, hogy ekkora emberek letezzenek....:)....szal probalom eladni a szobam, most az angol lany irt nekem egy jo advertet, szal holnaptol felrakom azt, bar igy is jelentkeznek, csak, aztan a vizit utan nem hivnak....reggel mitan elvittek a borondot lefekudtam aludni, este 6kor keltem....tegnap kemeny volt azert a 2 muszak, plane Kelet-Londonbol hazajonni Del-nyugatra ejszaka......3busz....plusz gyaloglos....szal 2ora utazas ejjel 1tol 3ig......16 ora melo utan nem vicces.....elaludtam uton utszelen......a busz nem jott....kesz voltam....de azert London szep ejszaka, egyre jobban tetszik.....lehet,hogy haza se megyek....im just kiddin mate....cheers mate

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr322896904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lük 2011.05.12. 09:02:34

akkor maradj ott, tapló :)

Alejandro de Tomas 2011.05.12. 15:04:09

lemoderalak ne izgulj....megvettem a jegyet Amszterdamba 26ikara...onnan mar csak haza kamionstoppal...
süti beállítások módosítása