Aprilis 30 (szombat)

2011.04.30. 16:55

Megvolt az eskuvo is....elveztem nagyon....szal este csaptunk egy barbecuet a kertben.....volt minden megint....aztan kartyaztunk, aminek meg most sem ertem a szabalyait, folyamatosan vesztettem....volt meg gypsypipa....meg minden okossag.....aztan bealvas....arra keltem, hogy kiszaradtam, azt almodtam,hogy vizet iszok....de csak alom volt....:) Egyre jobban elvagyok itt Londonban, hogy meleg van es egyre tobb a mates....jol elhet itt az ember, csak hat nekem szuksegem van az otthoni remenytelensegre, nem szakadhatok el a nagy Kelet-Europatol....:)Tegnap volt egy lany megnezni a szobat, ma egy srac, meg jon meg egy elvileg 20 perc mulva, szal most megorultam,hogy azert akadnak emberek....a tuti,hogy meleg van es van kertunk, meg jo flatmatek stb....jovoheten is jonnek majd magnezni, szal csak tul adok rajta remelem....a borondomat meg egy magyar csomagkuldo ceggel hazavitetem, kabe annyi, mintha repulovel vinnem magammal, de itt legalabb erte jonnek es hazhoz viszik...szal vasarolnom kel par cuccot es megtoltenem....:)szal meg 3 het es vege a melonak es meg az adovisszaigenyles a huzos....de meg kell oldani...cheers mates

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr562867140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása