Aprilis 15 (pentek)

2011.04.15. 13:56

Eppen kitakaritottam a konyhat meg a nappalit, mert jon a tulaj szolgaja ellenorizni, szal mindenki egesz heten takaritott, en csak ma ertem ra, de most nagyon popec a haz.....ja es most jott a level, hogy nem jonnek ellenorizni, csak jovoheten....jo trukk volt mate...szal szerdan megint edzettunk Kam-mal, jol meghajtottam, de hat a jobb popsinak nagy ara van...most is vekony es csinos, de hat nok....szal utana sor, beszelgetos.....hat nem lesz a csajom....eleg komolyan gondolja az olasz bikaval....hazassag stb....(var a mori 1 otthon)....tegnap 17 oras muszak, 8ora a hotelben, utana 9 ora a banqueting hallban....UK parfum awards 2011.....telis tele Milffel....Sophie Ellis Bextor, na meg a Blue is ott volt, nana,hogy az o asztaluk is az enyem volt....Sophie nagyon szep, kar hogy vagy 15 kilot fogyott....nem gondolnam,hogy a kokain miatt....:)el is enekelte a Murder on the dancefloor-t ...aztan a spanom a baratja nyakaba ontotta a friss hideg tejet....nagyon szepen dolgozott....:).....volt meg par Glamour model, meg megtobb sznob,piperkoc es nem utolso sorban paprikajancsi....mindenki kapott egy hugo boss parfumot, biztam benne,hogy valaki otthagyja...voltak is sokan, de a tobbi vendeg osszeszedte....nem am szarragok....40 fontos parfum...nem baj ingyen volt, jo lesz az Aston keszytutartojaba....:)...pedig jol jott volna, mert multkor ki kellett dobnom a hugo bossom a Stansted repteren uton Sevillaba, mert ez likvid bameg es nem raktam bele az 1 fontba kerulo zacsiba....nem vagyok hajlando 1 fontot fizetni egy zacskoert,plane kartyaval nem is lehetett fizetni....szal inkabb kidobtam....na meg persze az a 30perc, ujra atvizsgalos sorban-allos se fert volna mar bele...bezzeg a spanyolok visszafele meg egy 10 literes benzinkannat es atengedtek volna...rovidre zarva hosszu nap volt es nem kaptam meg Sophie telszamat...es nem fotozkodtam a Blue tagjaival...may i have some butter mate...cheers mate.....cockney accent: mév szám báör mé...csir mé.....bloody nice one...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr12828218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsi&Levi 2011.04.15. 16:26:35

vasárnap már a skót akcentust fogod hallgatni ;)

Alejandro de Tomas 2011.04.16. 02:21:45

ja hallgatni es butan nezni....:) azt mondta az angol lakotarsam,hogy o sem erti oket, szal nem lesz szegyen, ha majd kertek nekem sort...:)

Lük 2011.04.16. 19:08:10

@Alejandro de Tomas: SophieEBextor nagyon csini nő, sokáig ő volt nálam a number one...
süti beállítások módosítása