December 31 (pentek)

2010.12.31. 14:21

 Utolso napom iden, jo volt ez az ev, megtanultam par dolgot es a gyerekkori alom, hogy a Csendes Oceanon egy szigeten eljek is osszeomlott, rajottem, hogy az se lenne olyan funky...szal meg mindig nem tudom,hogy mi lesz, egyelore a szurke Londonban elek, neha jobb, neha kevesbe, ha idekoltoztetnek mindenkit otthonrol kituno lenne es jol elnek higyjetek el, szal szep lassan kezdjetek indulni errefele...:)....szal most lattam pont a Tvben eloben a tuzijatekot Sydneyben, ott mar Ujev van....itt Londonban is latni fogom elvileg, csak tavolrol, persze ha idom engedi, mar pedig engedi, kitanultam mar a munkahelyi kummantas osi szakmajat....:)Talan lecsuszik par pohar Champagne, de semmi tobb...Facebookon latom, mindenki szenved hova menjen, valaki szakdogat ir, mert nincs jobb dolga..:)valakik a tiltott Taborba mennek, ja batyjameknal hazibuli, vannak mar 60an, csak jo lehet, 3 utan szigoru kukazas, ami marad az a harag....:)..50 perc mulva indulok a munkaba, ott leszek ejfelig, de mar nem erdekel ha 3ig, ugyse tudok utana mar hova mozdulni, max gyalog...januar 1 hajnal a hazajutas ejszakaja lesz, no meg az uj remenyek...:)...Szar volt eljonni otthonrol, de amikor leszalltam mar jobb volt, eloszor erkeztem ugy egy idegen orszagba, hogy volt hova hazamennem....:) es minden folytatodott tovabb, mint 2 hettel ezelott....F$%kin Hell...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr192550603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Biscoitinho 2011.01.04. 07:33:46

Hali! A bátyád buliját ne sajnáld! Ennyi smároló párt még nem láttam életemben ilyen kis helyen. Tuti Guiness rekord. Nem is tudom, hogy lehetett volna ott kukázni egyáltalán. 11kor jött fel valami 6 lány, de csak hányni jöttek aztán 5 perc után távoztak.
süti beállítások módosítása