Aprilis 16 (szombat)

2011.04.16. 21:48

Ulok a nappaliban, elottem egy tal olivabogyo es egy uveg jo francia voros Beaujolais....meg a parfum dijatadorol maradt, a feheret mar megittam 1 oraval ezelott....eppen egy francia animacios filmet nezunk a belga sraccal...the illusionist....nincs szoveg csak hang....pont most lett vege...be kene pakolni, holnap 4kor kelek....megyek Skociaba....sosem voltam meg Skociaban....ezt valasztottam Porto helyett, de csak Zsuzsi es Levi miatt....kar, hogy nem Martinique-n laknak....:)szal az idojaras roszabb lesz, mint itt, pedig az elozo heten mar elhittem, hogy jon a nyar....sokan mondtak,hogy Skocia szep....will see....szal relax van....lejart a dryer...kiveszem a ruhakat....mindolj a gapre, mig tavol leszek....mate....

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr172832142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása