Marcius 21. (Spain)

2011.03.21. 11:11

Ujra London.....szurke eg 8 fok.....aaaaaaaaaaaaaa.....szal voltam Sevillaban, meg 1 napot Cordobaban....nagyon jo volt.....ujra ereztem, hogy letezik Nap a smog folott....25 C napsutes, narancsfak vegig az egesz varosban, mindenki a folyoparton hever es sziesztazik....(25 szazalekos munkanelkuliseg)....de mindenki boldog, van sor, van tapas mi baj lehet....Szal 16an este erkeztem, a foteren vart ram a srac akinel laktam 3 napot, egybol irany a bar, sor+ tapas.....masnap talalkoztam egy brazil lannyal, akivel a kovetkezo 2 napban varost neztem es kiprobaltuk a helyi specialitasokat, csinalt rolam kepeket, majd a hetvegen feltolti valahova....utso este elmentunk Cordobaba, mert sracnak konferenciaja volt, jo 4 csillagos hotel, reggeli, utana varosnezes, 28 fok....bejatszott a spanyol korrupcio....o fizetett mindent, mert el tudta szamolni a munkahelyevel, mint uti koltseg....meg amugy is 4 oras eloadasert kapott 500 eurot, nem szar oraber, no meg minden mas koltseg fizetve....nagyon jo volt, igazi mely csalodottsag volt varakozni a londoni gepre, a sok csunya angol lany, meg az elbaxott cockney akcentus....Spanyolul beszelni ujra es erteni mindent PRICELESS.....:) az andaluz homokos akcentus ellenere....Gyonyoru nok....a szoke fejem egyedi volt itt is...hulye angolnak neztek....szal elnek ott par evig, amig meg nem unom a kreol noket.....megint rajottem,hogy semmi keresnivalom Angliaban....szal majus vegen kiakarom bontani az elso arany aszokat a varfalon a Halaszbastyanal....:) Salud

ui: Sevillaban jo nok vannak, kiveve a londoni gepre varakozo egyedek...true

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr492758245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mbraun 2011.03.23. 21:52:51

Az angol nokre mondta Hofi:- Ennyi ronda not meg lattam, jo hogy be vannak zarva egy szigetre.
Talalkoztam egy magyar leanyzoval aki 3 evig elt spanyolban de a valsag bekovetkezte utan eljott mert nem talalt munkat.Pedig eleg jol nyomja a spanyolt...
Barcelonat tudom ajanlani kovetkezonek nagyon szep, sok latnivalo es a csajok is szepek :)
süti beállítások módosítása