Januar 7 (pentek)

2011.01.07. 18:26

Kopog az eso a tetoablakon, epp a nappaliban az ausztral lannyal, o nem tul beszedes, kerdeztem tole mar sokmindent, kezdem erteni az ausztral angolt....:)...szal epp megy a Jo baratok, mint minden este valamelyik csatornan, de nem lehet megunni....ma 10 fok van vegre nem fazom, de a munkaba kicsit besokaltam, most nincs sok vendeg es sokat tudok gondolkodni es neha eszembe jut, hogy mi a jo. .... ..... ..... keresek itt es megis a mi a.... .... ....... csinalok itt???...:)de mindig mas valaszt adok a kerdesre, sosem gondolom ugyanezt, neha mar otthon lennek, neha latom a karrier hosszu utjat, neha ertelmetlenek velem az egeszet....kezdek visszavenni az arcombol es kevesebbet panaszkodom, ha azt mondjak vigyek ki a vendegnek egy bogre romlott tejet szo nelkul kiviszem....mar elfaradtam a sok baromsagban, kell a nyugalom es a meghunyaszkodas....tobbet lehet igy elerni....maybe....:) Szal szakadatlan keresek officejobot, de mindenhol referenciat kernek es eves tapasztalatot, pedig csak adatbeviteli allas kellene, de ahhoz is 2 diploma kell es 6 ev gyakorlat.....come on London....szal tul nagy a kereslet, mar megint....aztan egyre tobbet tudok meg a fizetesekrol es rajovok nem is keresek szarul.....annyira....na a metrovezetoket hagyjuk....ember nem erti oket...:)....Elhivott a kubai lany a Floriditaba, ez egy hires salsa hely, de holnap melo, meg most alljak ott, mint egy zsak....mert minden tancot lehet imitalni, de a salsat kurva nehez....voltam mar paron otthon,de nem ereztem a bugit, kabe ugy mint 6ik osztalyban a sulibuliban.....esik is....ebbol kanape lesz....Regen sokat adtam volna ezert a lanyert, de most valahogy nem kell....erzodik, hogy nagyon nem europai.....de ez a fenekriszan is erzodik....:)....4 eveskortol mindenki tollja a tancot Kubaban.....kotelezo....na de ennyi....ja megkaptam januar 28tol-31ig szabad vagyok....szal jon a 3 paloc, meg meg kell beszelnem a lakokkal is....4 fiu egy szobaban, talan kaptok szivacsot, talan nem....na de rajta leszek...:)...udvozlet a sok puding kozul....cheers es mindolj a gapre otthon is....

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr792568040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lük 2011.01.08. 16:25:43

biztos vagyok benne, hogy nagyon megfognak minket szeretni a kis barátaid Tamás :D aranyosak vagyunk és kedvesek

Biscoitinho 2011.01.11. 23:54:22

Képzeld Tomasz lehet, hogy elkezdek salsát oktatni! Majd megadom az elérhetőségem, ha érdekel. :-P
süti beállítások módosítása