Majus 3 (1. spinning edzes)

2011.05.03. 23:14

Ugy volt, hogy ma alszom, miutan hazaertem...sikerult is, de felhivott Fraser....kokemeny cockney akcenttel, hogy erdeklodik a szoba utan es jonne holnap este....mindig meglepnek a telefonok, azert vannak itt kiejtesek....de aztan megertettem mindent, na mindegy....felebresztett a puddingzabalo....na jo akkor lemegyek gyurni....gyurtam is, aztan miert ne probalnam ki a spinning elotti 30 perces erositest....na meg utana akkor az 1oras spinning is....15 ember....egyetlen ember, akinel nincs 1 literes vizespalack plusz torolkozo.....TTTT ....Tomi...kerdezte is a trener voltam-e mar itt....mondom nem.....de azert spinningeltel mar ugye......ja persze, nana,hogy otthon evekig..... mertem volna mast mondani....ne szarjal ocsi, en vagyok itt legfittebb, nem kell nekem jo tanacs.....azt hittem...:) szal elso 10 perc utan porral oltottam a combom, de utana belejottem.....a lenyeg az atmoszfera......sotet....diszkofenyek....tombolo slagerek, dance es drumandbass......utemre tekeres, gyorsitas,allva tekeres, ulve tekeros, radolve tekeros.....a lenyeg,hogy mindig tekeros.....a valtott folyamtosan increase-elni fokent folfele.....absolute minimum 75 per cent......absolute 100 per cent......double speed.....fuck yeah.....az egyik dombolo drumandbassnel eppen double speednel....mar regen tul az osszes fajdalmon csukott szemmel eppen azt hallucinaltam,hogy az urben tekerek a csillagok kozott es senki nem allit meg.....szal ez az egesz erzes vetekszik egy-ket szintetikus droghatassal.....szal tollni fogom remelem a kesobbiekben, de a zeneket meg jobban kilehetne valasztani, de ez sem volt rossz....most elfaradtam....es tokom tele van Bin Ladennel es a kamujaval,hogy lelottek es a tengerbe dobtak.....de Obama eloben vegignezte a Feher hazbol skypon, szal az ugy is volt...mar meg van az utodja is valami Zakarias....szal a sok burger zabalo, jokepessegu, szerencses, jellemzoen agyhalott, de fokepp autista gringo most kapott egy napot, hogy unnepelje a semmit...Angliaban Magyarorszaghoz kepest jellemzoen felaron lehet kapni a motorokat....plusz nincs atirasi koltseg, se regisztracios ado....na de mar ezt eleg nehez lenne megoldani....de azert a gapre mindig mindoljatok, meg ha otthon nem is serult meg 72 ember a tavalyi evben...csirsz me

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr292875864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lük 2011.05.06. 11:07:46

biztos ami biztos mi elmegyünk ma topogni és iszogatni, csirsz :)

Alejandro de Tomas 2011.05.06. 12:35:31

you wanna piss me off???...you eastern european...you dont fcuk with me...4 het es morrisons VIP szektor...coz im worth it...:)
süti beállítások módosítása