Aprilis 8 (24 fok London)

2011.04.08. 22:13

Megjott a nyar ide is...majd elmegy....de amig van tetszik London, vegre latom a szineket, latom,hogy a hazak le vannak festve es hogy nem mindegyik szurke....iszonyat embertomegek a varosban, nana,hogy mind turista....nem baj en is voltam anno...szal volt 2 szabadnapom, most 8 nap melo....juhuuuu, na de volt 2 napom, bemereszkedtem az Oxford streetre penzt kolteni....Primark....olcso, de meg annal is olcsobb es meno cuccok marka nelkul....2 emelet....mint 2 emelet csak noi reszleg....hinne a hulye turista, de a rutin meg a evek...tudom,hogy a ferfi reszleg biztos,hogy a teton van es leghatso sarokban....ott is volt...egymas mellett 2 mozgolepcso csak felfele, fullra tomve, mint otthon az M7es egy szep nyari vasarnap esten....ja ez volt 3 perc mig atvergottem 89 amazonon, akik verben forgo szemekkel csak a ruhakat latjak az embereket kevesbe....nem szoktam hozza,hogy elsodorjanak a nok....szal feljutottam...a ferfi reszleg fele haladva kezdett tisztulni a tomeg, persze meg mindig a noi reszlegen voltam, kaptam is par taskat a vadlimba......(szal vannak ilyen nagy taskak, amit a bejaratnal lehet felvenni, mintha a tescoba mennel balatoni hetvegere vasarolni....belefer 8-10 kilo ruha es a nok nana,hogy ilyenekkel kozlekednek, szal Londonban nincsenek amatorok..) Probafulkek csak a noi reszlegen vannak, fiuknak minek....probaltam elmenni a noibe...termeszetesen vissz a foldszintre.....137 meteres sor es minden no kezebe 29 ruha plusz 4 par cipo....szal marad a szemmertek....vettem farmert, hat a szemmertek nem jott be, kicsit repagatya, mondhatnam vadliban szorit...kabatot vettem, en voltam az egyetlen, de 10 fontert meg akkor is megveszem ha nem kell.....tipikus 70es evek eleje, meg Belmondonak volt ilyen a Profiban...szal meg kene vennem egy Onitsuka tiger csukat is aztan ennyi London...mindig szerettem, ha nyuzsog a varos es nem unalmas videk, de ez mar tul sok, plane ez a kozmopolita bullshit......igen nagy kulonbsegek vannak egy azsiai, egy afrikai es egy europai atlagember nevelteteseben...... es igen nagy kulonbsegek vannak.....:)...busszal 2oras utazas, ejjel 30 perc...mindegy mar megszoktam,hogy en vagyok az egyetlen, aki elegedetlenkedik, ha valaki 3 percig nem talalja a penztarcajat, amikor jegyet venne a buszon, de hopp, amint megtalalta hullik az apro szerte szet....vagy utbaigazitast ker, hogyan jut el delnyugat Londonbol eszakkelet London 9es zonajaba a helyi partszekhazba...vagy csak egy taxis parkol az amugy is legalabb 1,2 meter szeles uton....vagy csak a buszsofor 5 percet all egy megalloban,hogy tartsa a menetidot.....vagy csak cserelik egymast a vezetok menetkozben....vagy csak 1 kilomterrol kiszur egy gyalogost, aki lehet,hogy majd 25 masodperc mulva at akar menni a tuloldalra, nana,hogy megvarjuk hogyan dont es arra birjuk,hogy ugyan mar menj at a tuloldalra.....mi megallunk es megvarunk....vagy csak egy 15 honapos kisbaba setal el melletunk....vagy csak............szal 24 fok, parades idojaras, sose volt meg ilyen meleg a lakasban....21fok...:)amugy arulom a szobam, holnap elvileg jon egy nember megnezni, de tul sokat kerdezett a tisztasagrol, meg vagy 40 lehetett, na de majd elvalik....az adovisszaigenylest csak, akkor lehet, ha elhagyom az orszagot,szal nehezbb lesz,mint gondoltam, de valahogy el kell intezni....szal meg 7 nap melo....im gettin crazy in that place....next week im gonna resign....and actually after that dont give a fcuk for anything....this is the plan....the plan-A....and there is this girl from Hong kong with an italian boyfriend....ma ereztem,hogy kene ez a lany, es valamit o is erez, de hat mar megint Azsia....semmi sem ugy van, ahogy tunik....na de majd a mori 2 otthon torleszt(hetne)...csirssz mét

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr152810786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lük 2011.04.10. 12:31:38

gyakorlatilag szenvedni mentél külföldre...

Mbraun 2011.04.10. 14:59:14

az adovisszateritest kerheted csekken... Kikuldik az otthoni cimedre, kb. 2 honapra van szukseg mire feldogozza az adohivatal, ja es ertelemszeruen az a cim amit az otthoni bankszamladhoz hasznalsz.P85 form kell hozza.

Alejandro de Tomas 2011.04.12. 18:40:53

@Mbraun: otthon mit csinalok a csekkel? Melyik bank valtja azt be nekem?
süti beállítások módosítása