Februar 21. (bloodyhetfo)

2011.02.22. 01:28

Regen irtam mar....jancsi okolbe szorult keze voltam ma, kezdek ellensegeket gyujteni magam kore a szallodaban....minden kezdodott a cukraszattal, hosszu lenne leirni....ma meg jott a bar menedzser....fakin ausztral zsebkenguru....a lenyeg az,hogy egymas eszkozeit hasznaljuk folyton es ma kiborult a bili es elkezdett oltani, aztan en kaptam az alkalmon,hogy elmodnjak mindent, hogy a staffja hozzam jar mindenert, na de ezentul nem leszek Tomi toleranciaja....a lenyeg,hogy miutan sok minden rosszat elmondtam a barrol, azt mondta nem velem fogja ezt megbeszelni, nana,hogy nem en keves vagyok ehhez, de jobban ismerem a sontesben a dolgokat mint barki a hotelben....na lenyeg,hogy johet nekem barki, de a justice nalam van....szal itt szopok Londonban, kezd sok lenni neha, kezd egyre tobb vendeg jonni, a staff meg mindig nem eleg ehhez, szal jonnek a problemak es Tomi nem turi sokaig....nyarra otthon szeretnek lenni, elmenni ebbol a bloody Egyesult Kiralysagbol, soha egy leszarmazottam se lephet erre a foldre tobbe....tegnap munkaba menet szemeztem egy felverrel (mulat), mondanom sem kell,hogy gyonyuru.....de hat sosem latom tobbe....mozgolepcso effektus....no van itt ez a hong kongi lany is, van egy olasz bikaja mar 3 eve, pedig hat nem rossz, facebookon lehet csekkolni kepeim kozt, egesz jol elvoltunk mar parszor....na de o maximalisan huseges, nekem meg nem kell a cosa nostra....mindegy most penztgyujtok es aztan visszakernem az adomat, plusz ki kene hasznalni a szabadsagom es lelepni az orszagbol....jo Magyar hon segellyel var...ha mindenhol szar, akkor legyen otthon az...ott legalabb neha volt baratnom....

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr892678637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lük 2011.02.23. 11:13:00

ez van tesó, majd kimegyünk megint bencével hétvégére :D:D

Alejandro de Tomas 2011.02.24. 01:54:31

arra gondoltam,hogy aprilis vegen, majus elejen leugrom Malagara 4-5 napra, vagy husvetkor...nem akaratok jonni??? ha most foglaljuk a repjegyet olcso, de felolem lehet Valencia is, de a lenyeg,hogy delre...szal jelezzetek ha tudtok jonni...cheers mates

Lük 2011.02.24. 09:36:57

oké, kitalálom, felőlem mehetünk

Alejandro de Tomas 2011.03.02. 01:28:17

@pedig-: nem mappaban van, hanem a masok altal feltoltott kepek kozt, ott van egybol az elso 10ben, felfogod ismerni, mert hong kongi...:)
süti beállítások módosítása