Januar 19 (szerda)

2011.01.20. 01:48

 Eppen a szobaban, lassan ejjel 1, most neztem meg a Berlin Callingot, nem volt jo, semmilyen sem volt, de a zeneje meg mindig ott van..... elotte a Socerers apprenticet Nicholas Cagedzsel, az sem tetszett...szal most toltok le filmeket, de egyik roszabb, mint a masik....de azert a Salt es a 127 ora jo volt, meg a Town sem volt rossz Ben Affleck-kel....ma szabadnapom volt, voltam vasarolni, vettem mindent, eleg lesz 1 hetre, de felhaborito,hogy 30 deka csirkemell 1400 Ft, otthon ezert 5szor ennyit kapok, de hat a mirelit pizzat nem lehet birni....holnap is szabadnap, neztem mar fitnesstermeket hova kene menni, de eleg nehez olyat talalni, ahol csak gyurmaberletet lehet venni, itt minden szar jar a berlethez, meg csokit is kennek ram, de en csak gyurNAK, szal nincs kedvem kifizetni a babamamatorna opciot is....regisztraltam neten valami 5 alkalmas ingyen belepore, szal meglatjuk mi lesz, de ott is ott van,hogy 1. alkalommal elbeszelget velem a trener, utana megkardioztat, utana .....na de varjal trener nekem?...minek, ja hogy 20font alkalmankent....nem....szal mar azon is gondolkodtam,hogy kettlebell edzo leszek, itt nagy penz van az egeszsegben, szal valamit el kell kezdenem.....mert tul sok szar jon Holywoodbol.....szerencsere....kimegyek tolok egy muzlit....

A bejegyzés trackback címe:

https://kummant.blog.hu/api/trackback/id/tr932599321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása